Intervenen a la Cerdanya cinc caps d'animals ungulats i un rifle de caça
En un control a la C-16, a Urús, agents de la Guàrdia Civil i els Mossos van descobrir les restes dins un cotxe, sense els precintes reglamentaris, i van comprovar que el conductor no té llicència d'armes vàlida a la Unió Europea
En ser enxampat amb els caps de caça i el rifle, el conductor va assegurar que les restes d'animals eren seves però que procedien d'accions cinegètiques realitzades en un vedat de caça de França. Tanmateix, els agents van advertir que els caps eren transportats sense els precintaments reglamentaris exigits a l'Estat espanyol, per justificar la traçabilitat dels trofeus de caça. Pel que fa al permís d'armes, va dir que sí que en disposava del seu país d'origen, Rússia. I sobre el rifle, va adduir que li havia cedit un amic resident a Barcelona, també de nacionalitat russa, mitjançant un document de cessió entre particulars, que en tot cas no és vàlid a l'Estat ni ha estat supervisat per la intervenció d'armes de la Guàrdia Civil.
Per tot plegat, al conductor se li ha obert una investigació per la presumpta comissió d'un delicte de tinença il·lícita d'armes. Les restes dels animals van ser intervingudes. La Guàrdia Civil també investiga la procedència dels caps, per tal d'iniciar els tràmits judicials o administratius que fossin necessaris.
