Intervinguts 27.300 € en un control a la Farga de Moles
Una part dels diners estaven al forat de la roda de recanvi El registre es va fer aquest dimarts al recinte duaner
La Guàrdia Civil ha intervingut, aquest dimarts, 27.300 euros a la Farga de Moles. Dos ocupants d'un vehicle Nissan Qasqai, han manifestat que portaven 9.000 euros cadascun, però en el registre posterior s'ha constatat que portaven un total de 28.300 €.
Els agents han localitzat els diners a les butxaques dels pantalons del conductor i al forat de la roda de recanvi. El conductor era un veí de Sant Cugat del Vallès de 57 anys.
