Ja a la venda les entrades del Festival Narciso Yepes Ordino i Fundació Crèdit Andorrà
Ja s'han posat a la venda les entrades del 30è Festival Narciso Yepes Ordino i Fundació Crèdit Andorrà, que tindrà lloc entre el 5 i el 19 d’octubre. Els llocs de venda, com és habitual, són l’Oficina de Turisme d’Ordino (Travessia d’Ordino, 11) i l’Oficinal Nacional de Turisme d’Andorra la Vella (Doctor Vilanova, 13, Edifici Davi, baixos).
El cartell del Festival d’enguany ofereix cinc concerts, que comencen amb un homenatge a Narciso Yepes el dia 5 d’octubre a l’Auditori Nacional amb motiu del 15è aniversari de la seva mort. Aquest concert estarà protagonitzat per l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA), dirigida per Edmon Colomer, i donarà una rellevància especial a la guitarra, amb Àlex Garrobé de solista. S’interpretaran peces de Joaquín Turina i Joaquín Rodrigo (la Oración del torero i el Concierto de Aranjuez), a més de la Simfonia número 5 de Schubert.
El segon concert, que tindrà lloc a l’església parroquial d’Ordino, anirà a càrrec dels Solistes de la Jonca i tindrà lloc el diumenge 7 d’octubre. Oferiran un programa de peces del repertori de cambra del compositor italià Luigi Boccherini.
El tercer concert, el 12 d’octubre a l’Auditori Nacional, el protagonitzarà Sílvia Pérez Cruz, que presentarà el seu nou disc 11 de novembre, el seu primer treball en solitari.
El jove guitarrista Albert Pià protagonitzarà l’altre concert que s’ofereix com a homenatge a Narciso Yepes, el diumenge 14 d’octubre a l’església parroquial d’Ordino. Pià ha preparat un recital íntegre de guitarra, dedicat especialment al mestre. El concert estarà marcat pels ritmes sud-americans.
Tancament amb la banda de culte Marlango
Tancarà la 30a edició del Festival Narciso Yepes Ordino i Fundació Crèdit Andorrà la banda de culte Marlango, liderada per l’actriu Leonor Watling, el divendres 19 d’octubre a l’Auditori Nacional. Trepitjaran per primera vegada escenaris andorrans per presentar l’últim disc, Un día extraordinario, el primer que canten en castellà i que desborda esperança.
El Festival Narciso Yepes Ordino i Fundació Crèdit Andorrà celebra aquest any la seva 30a edició sota l’organització del Comú d’Ordino i de la Fundació Crèdit Andorrà. Després de 29 edicions, el nivell dels intèrprets, una programació pensada per arribar al gran públic i la proximitat entre artista i espectador que aporta l’escenari de l’Auditori Nacional d’Andorra han situat el Festival com una cita cultural de referència a Andorra i als Pirineus.
