Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Jana Pubill i Laia Govindan, guanyadores del Concurs de Microrelats de la Germandat de Sant Sebastià

Jana Pubill i Laia Govindan, guanyadores del Concurs de Microrelats de la Germandat de Sant Sebastià

L'acte de lliurament de premis s'ha dut a terme aquest divendres al local de l'entitat urgellenca. En el certamen també han estat guardonades Carla Vilana i Alba Guiu

Guanyadores del Concurs de Microrelats de la Germandat de Sant Sebastià
Guanyadores del Concurs de Microrelats de la Germandat de Sant Sebastià
13/12/2024 19:45

La Germandat de Sant Sebastià ha donat a conèixer aquest divendres els guanyadors de la primera edició del Concurs de Microrelats, una iniciativa sorgida amb l'objectiu de promocionar la cultura catalana. 

En la categoria A, de 15 a 18 anys, la guanyadora ha estat Jana Pubill Nadal, amb el text "La saragata dels Pirineus", mentre que el segon premi se l'ha endut Carla Vilana Galdeano, amb "El buit de la meva abstència".

Pel que fa a la categoria B, de 10 a 14 anys, la història triada ha estat "Els formatges voladors", de Laia Govindan Martín, seguida de l'escrit "En Sebastià i les tradicions", d'Alba Guiu.

El jurat del Concurs ha estat format per Joan Graell, Isidre Domenjó, Laura Casanovas, Anna Martí i un membre de la Germandat. Cal recordar que els textos presentats no podien superar les 300 paraules (inclòs el títol) i era necessari que hi aparegués alguna referència a una tradició de la comarca de l’Alt Urgell. 

El lliurament oficial dels guardons tindrà lloc el 19 de gener al local de la Germandat, en el marc les festes de Sant Sebastià. Els relats es publicaran al programa de festes.

El certamen ha comptat amb la col·laboració d’Edicions Salòria, Quin Xou! Teatre, el Retaule de Sant Ermengol, l'Associació Esportiva Sedis Bàsquet, el Parc Olímpic del Segre, la Cooperativa Cadí, l'Espai Ermengol, la Unió de Botiguers de la Seu d'Urgell i l'Ajuntament de La Seu d’Urgell.

Mostrar formulari de contacte