Jaume Betriu competirà als Sis Dies Internacionals d'Enduro, a l'Argentina
El pilot de Coll de Nargó formarà part de l'equip estatal juntament amb Josep García, Sergio Navarro i Alejandro Navarro. La prestigiosa prova internacional es disputarà del 6 a l'11 de novembre
Jaume Betriu competirà del 6 a l'11 de novembre a la prestigiosa prova dels Sis Dies Internacionals d'Enduro (ISDE) a San Juan, a l'Argentina. El pilot de Coll de Nargó és un dels quatre esportistes que ha escollit la Reial Federació Motociclista Espanyola (RFME) per participar a la cursa internacional, on només hi haurà representació estatal a la categoria reina (Trofeu). La resta d'integrants de l'equip espanyol són el surienc Josep García, Sergio Navarro i Alejandro Navarro.
Els Sis Dies Internacionals d'Enduro estan considerats les olimpíades de l'especialitat, ja que durant una setmana s'hi apleguen els millors motoristes del circuit mundial. L'any passat la selecció va aconseguir a Itàlia una meritòria tercera posició i Josep García va endur-se per segona vegada la victòria Scratch, essent el pilot més ràpid.
El seleccionador estatal, Cristóbal Guerrero, ha remarcat el potencial d'enguany. "Els quatre escollits són els més forts, tant en el Mundial com en la competició nacional, i objectivament es mereixen formar part de l'equip". Guerrero s'ha mostrat convençut que "es pot fer un bon paper i lluitar per estar al capdamunt de la classificació i, fins i tot, pensar en una possible victòria".
Josep García (KTM 250 4T) i Sergio Navarro (Husqvarna 250 4T) competiran a la categoria E1; Alejandro Navarro (Beta 350 4T), en E2, i Jaume Betriu (KTM 300 2T), en E3. El certamen arriba a la 97a edició.