Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Joan Roqué, primer guanyador del concurs 'tria el teu final'

Joan Roqué, primer guanyador del concurs 'tria el teu final'

El certamen consistia en donar continuïtat a la frase “Anava caminant per l’habitació i de sobte es va apagar el llum...” La votació popular s'ha fet a través del perfil de Facebook de RàdioSeu

'Tria el teu final' 2014 - Relat guanyador
'Tria el teu final' 2014 - Relat guanyador
09/05/2014 18:22

Joan Roqué, un jove de 13 anys de la Seu d’Urgell, és el guanyador del concurs ‘Tria el teu final’, promogut per l'Ajuntament urgellenc, els Serveis Educatius de Alt Urgell-Cerdanya i el Pla Local de Joventut, amb la col·laboració de RàdioSeu. El segon i el tercer premi han estat per a Atalía Urbiola i Marc Sansa.

El certamen consistia en donar continuïtat a la frase “Anava caminant per l’habitació i de sobte es va apagar el llum...”. La tria dels cinc textos finalistes, de només 40 paraules, la va dur a terme un jurat, que va valorar la correcció ortogràfica, l’originalitat i la creativitat. Posteriorment, els relats curts es van penjar al Facebook de RàdioSeu per tal que tothom n’escollís el millor a través de l'opció “M'agrada”.

La història guanyadora ha sumat un total de 167 votacions, mentre que el segon text ha obtingut 151 suports. El tercer relat ha comptat amb 27 vots. El guanyador del primer premi s’endú un sopar per a dues persones al restaurant Arbeletxe de la Seu, cinc entrades per a la piscina municipal i una bossa de mà de l'Oficina Jove de l'Alt Urgell.

El segon classificat rebrà deu entrades per a la piscina; i el tercer, cinc. Tots dos, juntament amb el quart i el cinquè, també han guanyat una bossa de mà. La idea del concurs s’ha emmarcat en el Pla Educatiu d’Entorn.

Mostrar formulari de contacte