Jornada de futbol desigual a l'Alt Urgell
L'Organyà, el Coll de Nargó i l'Oliana han guanyat els seus respectius partits a Segona i Quarta Catalana Tanmateix, derrota de la Seu amb l'Artesa de Segre (2-1) i eliminació del FC Castellciutat de la Copa territorial de futbol sala
La Seu F.C ha deixat escapar aquest diumenge la victòria a Artesa de Segre (2-1) després de la remuntada de l'equip local, que va superar el gol de Valls amb dos dianes de Pérez i J.Salvía, que els van donar el triomf.
L'equip urgellenc és ara onzè a la classificació general, per darrera de l'Organyà, vuitè, que ha golejat un aspirant a l'ascens, l'Albi (5-3). Després d'una primera meitat molt igualada, a la segona part van arribar els gols. El porter local, Magí, es va convertir en el malson dels atacants.
A Quarta Catalana, dues victòries deixen un bon regust a la jornada, en què l'Oliana ha vençut clarament el Vilanova de l'Aguda (5-0) i ha aconseguit l'objectiu de no allunyar-se de les primeres posicions de la taula classificatòria. Per la seva banda, el Coll de Nargó, ha guanyat còmodament el Butsènit (3-0) i així demostra que vol allunyar-se de la cua de la categoria.
Eliminació del Castellciutat de la Copa
En futbol sala, el FC Castellciutat no ha aconseguit el passi a la final de la copa territorial de futbol sala. L'equip alturgellenc va perdre dissabte davant el Tàrrega (1-2), en un partit en què s'ha qüestionat el paper de l'àrbitre, que no va pitar un possible penalt. Després d'una brillant trajectòria, els jugadors se centraran ara en la lliga, on aspiren a guanyar el títol.