Jornada de portes obertes a les llars La Grandalla i els Minairons
Aquest dissabte, 21 d'abril, d'11 a 13 hores, les famílies podran visitar les instal·lacions A les 10 del matí, el regidor d'Ensenyament, Jordi Martín, oferirà una reunió informativa
La Regidoria d'Ensenyament de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell ha organitzat per aquest dissabte, 21 d'abril, una jornada de portes obertes a les dues llars d'infants municipals, La Grandalla i Els Minairons.
Les famílies urgellenques podran visitar ambdós centres entre les onze del matí i la una del migdia. Allà seran ateses per les educadores de les escoles bressol, que acullen nens de 0 a 3 anys
A més a més, el mateix dissabte, a les 10 del matí, a la llar d'infants Els Minairons, el regidor d'Ensenyament de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, Jordi Martín, oferirà una reunió informativa per als pares i mares dels infants que s'han de matricular. L'objectiu de la trobada serà donar a conèixer diverses qüestions en relació amb el desenvolupament del nou curs.