Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Jornada de portes obertes al Centre Cultural Les Monges

Jornada de portes obertes al Centre Cultural Les Monges

L'espai s'obrirà al públic coincidint amb la inauguració de la sala de la Immaculada L'estrena de la rehabilitació de l'antiga capella serà presidida pel conseller Lluís Recoder

Jornada de portes obertes Les Monges - Cartell
Jornada de portes obertes Les Monges - Cartell
24/02/2011 17:10

L'Ajuntament de la Seu d'Urgell ha organitzat per aquest dissabte, 26 de febrer, una jornada de portes obertes al Centre Cultural Les Monges. Es farà una visita guiada a l'equipament urgellenc a les 12.30 hores. L’objectiu és que els veïns coneguin totes les escoles i serveis que s’han anat incorporant a l’antic col.legi Lestonnac.

Aquesta activitat coincideix amb la inauguració de la nova sala de la Immaculada. L'estrena de la rehabilitació de l'antiga capella serà presidida pel conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder.

Les obres a la capella de la Immaculada ha tingut un cost de prop de 600.000 euros. Els treballs han rebut aportacions de l’1% cultural dels governs català i espanyol.

Mostrar formulari de contacte