Josep Maria Pelegrí veu 'necessària' la construcció del túnel de la Bonaigua
El conseller considera el projecte important per al transport de cara al sector agroalimentari
El conseller d'Agricultura, Josep Maria Pelegrí, ha afirmat aquest divendres que el túnel de la Bonaigua "és una infraestructura necessària" i creu que s'ha de convertir en una prioritat de l'Estat pels propers anys.
Pelegrí ha parlat d'aquest projecte per unir el Pallars Sobirà i l'Aran en el marc d'una conferència sobre el paper de les infraestructures, convencionals i no convencionals, per mantenir el sector agroalimentari com a motor de desenvolupament de Catalunya.
En aquest sentit, el conseller també ha situat com a obres imprescindibles per donar sortida a l'agricultura del país el corredor del Mediterrani i la finalització del canal Segarra-Garrigues. Pelegrí també ha defensat la necessitat de preservar i donar seguretat jurídica al sòl agrari per tal de garantir i incrementar la capacitat del país de producir aliments.
