Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / La 2a Jornada Jove de la Seu d'Urgell tindrà lloc el dissabte 4 de juny

La 2a Jornada Jove de la Seu d'Urgell tindrà lloc el dissabte 4 de juny

L'esdeveniment inclourà diverses activitats durant tot el dia, que es duran a terme a la plaça de Joan Sansa. La proposta l'organitza l'OJAU, de forma conjunta amb més d'una setantena de joves de la ciutat
Jornada Jove de la Seu d 'Urgell
12/05/2022 14:40

L’Oficina Jove de l’Alt Urgell (OJAU), juntament amb més d'una setantena de joves, organitzarà el dissabte 4 de juny, a la plaça de Joan Sansa, la 2a Jornada Jove de la Seu d’Urgell. Durant l'esdeveniment, els participants podran exposar el seu talent en diferents disciplines com l'art, els esports, l'il·lusionisme, la música, les manualitats, l'artesania o la gastronomia, entre d’altres.

La jornada constarà de diverses activitats que s’aniran desenvolupant a la vegada, repartides en diferents franges horàries. Així, hi haurà estands on joves de la ciutat mostraran i posaran a la venda els seus productes. També es faran tallers, exhibicions, exposicions o actuacions musicals, la majoria a càrrec de col·lectius juvenils o d'artistes de la Seu d’Urgell.

El regidor de Joventut de la Seu d'Urgell, Joan Llobera, ha explicat que "la 2a Jornada Jove pretén seguir sumant persones joves amb projectes propis i inquietuds que vulguin fer xarxa, col·laborar i generar espais d’aprenentatge mutu, a més de conèixer experiències d’altres joves amb qui cooperar". La proposta té com a objectiu final "reivindicar el talent juvenil i les capacitats i habilitats del jovent per transformar i impactar en l’entorn més proper, construir una societat més justa i sostenible, i enriquir i innovar en la nostra societat".

Mostrar formulari de contacte