La Diputació vol apropar excedents d'aliments del territori a persones necessitades
L'ens contacta amb productors de la demarcació perquè col·laborin en casos d'urgència social
La Diputació de Lleida realitzarà les gestions oportunes per apropar els productors alimentaris de la demarcació a aquells col·lectius més desfavorits i així facilitar aliments a les persones que més ho necessiten.
Aquesta és la iniciativa que començarà a treballar la corporació i que ha anunciat aquest dimarts el president, Joan Reñé, després de visitar el servei d’aliments “La Botigueta” de la Fundació Arrels. Aquesta iniciativa va en la línia del conveni de col·laboració que van signar la Diputació i el Departament de Benestar Social i Família en matèria de serveis socials i que contempla una partida destinada a prestacions d’urgència social.
Reñé ha indicat que hi ha productes que arriben en menor quantitat al servei d’aliments d’Arrels tot i ser bàsics per una alimentació saludable, com és el cas de l’oli. La iniciativa es podria estendre a d'altres productes.
