La FNAC promociona Teresa Colom com a 'Nou Talent'
La xarxa comercial FNAC ha escollit Teresa Colom per a la seva campanya de promoció Nou Talent. En aquesta iniciativa, diversos crítics de la cadena proposen un autor o autora per la seva qualitat literària.
Així, aquest mes la campanya estarà protagonitzada per la poetessa urgellenca resident a Andorra, per la seva darrera obra, On tot és vidre. Teresa Colom s'ha mostrat molt satisfeta per aquesta notícia. Per Colom, la campanya Nou Talent li pot suposar un salt endavant de cara a donar a conèixer molt més els seus treballs a tot el territori català, tenint en compte el potencial de la FNAC en la venda de llibres i de productes culturals en general.
A més a més, Colom valora el fet que la distinció de Nou Talent se sol donar a novel.les o assaigs i que l'elecció d'una obra de poesia com la seva és excepcional.
On tot és vidre (Pagès Editors), presentada aquest darrer Sant Jordi, continua la recerca dels sentiments de les anteriors obres de Colom. En aquest cas, però, s'endinsa en la qüestió de la soledat i en les contradiccions i pensaments que apareixen a la vida quotidiana de les persones, i que sovint passen inadvertides per a la resta de la gent.