La JNC anima a penjar senyeres o estelades als balcons de la Seu per la Festa Major
L'organització juvenil en repartirà divendres de forma gratuïta. L'acció vol visualitzar "l'orgull de pertinença i la voluntat de seguir defensant la identitat catalana" aprofitant un dels moments destacats del calendari local
La Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC) ha fet una crida a tots els urgellencs i urgellenques perquè pengin senyeres i estelades als balcons i finestres durant els dies de la Festa Major. L'organització juvenil ha destacat que l'objectiu és omplir la Seu d'Urgell "de colors i simbolisme nacional" i reforçar "el sentiment de país", a més de contribuir a crear "un ambient festiu i de catalanitat".
L'acció, ja habitual en altres municipis, pretén visualitzar l’orgull de pertinença i la voluntat de seguir defensant la identitat catalana, aprofitant un dels moments més destacats del calendari local. És per això que, per tal de facilitar la participació de tothom, la JNC repartirà senyeres de forma gratuïta aquest divendres 29 d’agost, a les cinc de la tarda, davant de la seva seu local, al carrer Major, número 56. Totes les persones que hi estiguin interessades podran recollir-ne una fins a esgotar existències.
La portaveu local de la JNC, Jana Cortés, ha expressat el desig que la Festa Major sigui també "un espai d’afirmació nacional". I ha afegit: "Penjar la senyera és un gest senzill però carregat de significat. Fem que la Seu parli!”.
