Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / La jugadora americana Jazz Covington torna a la Seu

La jugadora americana Jazz Covington torna a la Seu

La pivot, que substitueix Lady Comfort, reforçarà el joc interior del Cadí-ICG Software La incorporació es farà efectiva el pròxim 30 d'octubre

Jazz Covington
Jazz Covington
16/10/2012 19:24

El Sedis Bàsquet ha trobat la jugadora que ha de reforçar el joc interior de l’equip després de la baixa de Lady Comfort. Es tracta de Jazz Covington, de 27 anys i 1,85 d’alçada, una ala-pivot americana amb fortalesa física per dominar el rebot i, alhora, rapidesa de moviments. La nova jugadora també compta amb un bon llançament a mitja i llarga distància.

Covington ja va jugar amb l'equip de la Seu la temporada 2009-2010. El seu debut a la Lliga Femenina va ser sota la direcció d’Andreu Bou amb uns excel.lents números (16 p.p.p., 7,2 r.p.p. i 19 de valoració), que li van servir per jugar amb l'Union Hainaut a la potent lliga francesa durant el 2010/2011. Allà va realitzar una molt bona temporada amb 14 p.p.p. i 5 r.p.p.m. La temporada passada va formar part del desaparegut Mann Filter de Saragossa (10,5 p.p.p., 6 r.p.p. i 10,4 de valoració).

Incorporació el 30 d'octubre

Jazz Covington s’incorporarà a l’equip urgellenc el 30 d’octubre. Així doncs, no podrà jugar al Palau d’Esports de la Seu davant el debutant Bembibre de Lleó. Tanmateix, sí estarà disponible el pròxim 3 de novembre en el matx amb el potent Rivas Ecópolis. El Cadí ICG-Software descansarà la jornada del 27/28 d’octubre.

La jugadora ha estat la candidata que millors prestacions oferia el mercat en aquests moments. A més a més, arribarà a La Seu en plena forma, ja que no ha estat parada en tot l’estiu. Covington ha disputat la lliga d’Equador (competició en què juga des de fa 3 temporades) i ara participarà a la Copa Àfrica, que es disputarà a Abidjan del 19 al 28 d’octubre.

Mostrar formulari de contacte