Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / La llar d'infants municipal Els Minairons permetrà inscriure nadons de 16 setmanes

La llar d'infants municipal Els Minairons permetrà inscriure nadons de 16 setmanes

La regidora d'Ensenyament de l'Ajuntament de la Seu, Sílvia Iscla, afirma que és un pas important per afavorir la conciliació familiar. Les bases d'admissió es podran consultar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana a partir del 12 d'abril

Llar d'Infants Els Minairons (Foto: Llar d'Infants Els Minairons)
Llar d'Infants Els Minairons (Foto: Llar d'Infants Els Minairons)
05/04/2016 19:50

La llar d'infants municipal Els Minairons, de la Seu d'Urgell, ofereix la possibilitat d'inscriure nadons de 16 setmanes per al pròxim curs escolar 2016-2017. Pel que fa a l'aposta d'ampliar la franja d'edat d'accés al servei, la regidora d'Ensenyament de l'Ajuntament de la Seu, Sílvia Iscla, destaca la voluntat de l'equip de govern d'afavorir així la conciliació familiar i millorar l'atenció a les famílies.

Les bases d'admissió es podran consultar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell a partir del dimarts 12 d'abril. També estaran accessibles al web municipal (www.laseu.cat).

Cal recordar que el període de preinscripció a la llar d'infants municipal serà del 2 al 13 de maig. Les sol·licituds es podran lliurar també a l'OAC. El dia 16 d'abril està prevista una jornada de portes obertes de 10 a 13 hores.

Mostrar formulari de contacte