La Molina i Masella registren un bon inici del pont tot i els problemes amb la neu
Les estacions d'esquí ceretanes de la Molina i Masella han fet una valoració positiva del nombre d'esquiadors que han passat per les seves instal·lacions en aquests primers dos dies del pont de la Puríssima. Tot i això, han lamentat que les altes temperatures, amb mínimes positives i màximes aquest diumenge a migdia que s'han apropat als 10ºC a 1.600 metres d'alçada.
Aquesta situació impedeix fabricar neu artificial, frena l'obertura de noves pistes i dificulta el manteniment de les poques que hi ha obertes. Marta Vives, cap de comunicació de la Molina, lamenta aquest canvi de temps però es mostra satisfeta de poder obrir pel pont.
Igualment, des de l'estació veïna de Masella es mostren satisfets, ja que entre dissabte i diumenge hi han passat al voltant de 10.000 esquiadors. La directora comercial de Masella, Maite Martí, valora bé aquestes xifres, tenint en compte que som a començament de desembre.
Les estacions han coincidit a subratllar que no es pot fer comparacions amb la temporada passada, que va ser extraordinària en tots els sentits.