Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / La nargonina Aida Fàbrega guanya el Campionat d'Andorra de Contrarrellotge

La nargonina Aida Fàbrega guanya el Campionat d'Andorra de Contrarrellotge

La ciclista alturgellenca ha vençut en les dues últimes proves, la CRI Ordino Pasteur i la CRI Anyós Park. L'esportista forma part de la secció de triatló del CN Reus Ploms
Aida Fàbrega
07/08/2015 09:35

L'esportista de Coll de Nargó Aida Fàbrega ha guanyat aquesta setmana passada el Campionat d'Andorra de Cronoescalada. Fàbrega ha confirmat la consecució d'aquest títol de ciclisme del Principat gràcies a la victòria en les dues últimes proves, la CRI Ordino Pasteur i la CRI Anyós Park T2V.

L'esportista alturgellenca s'ha imposat amb autoritat i ha mostrat el seu bon estat de forma, ja que també participa amb èxit en d'altres competicions, especialment de triatló. En aquest sentit, Aida Fàbrega forma part de la secció de triatló del CN Reus Ploms. Aquesta temporada, la jove pirinenca ha guanyat el prestigiós Garmin Barcelona, en la categoria open, i també s'ha imposat a la marxa cicloturista Mig Fons Mussara, al mes de maig passat, i al Triatló de Cambrils, al juny.

Mostrar formulari de contacte