La neu complica la circulació a cinc carreteres de l'Alt Urgell, el Pallars Sobirà i la Val d'Aran
És obligatori l'ús de cadenes al port del Cantó (N-260) i al port de la Bonaigua (C-28). Al Pla de Beret (C-142b) i Tuixent (C-462 i C-563) calen equipaments especials. Es manté en fase d'alerta el pla NEUCAT i Protecció Civil recorda que hi ha risc alt d'allaus
La neu complica el trànsit a cinc carreteres de l'Alt Urgell, el Pallars Sobirà i la Val d'Aran. Per circular pel port de la Bonaigua (C-28) i pel port del Cantó (N-260) és obligatori l'ús de cadenes. Al port del Cantó està restringit el pas als camions. Per accedir al Pla de Beret (C-142b), als aubacs de Tuixent (C-462) i Josa i Tuixent (C-563) també és obligatòria la utilització d'equipaments especials.
Al port del Cantó la neu ha sorprès un autocar de joves de Múrcia que feien una excursió d'Espot al canal olímpic de la Seu d'Urgell i el conductor ha preferit donar la volta i tornar cap a l'hotel per seguretat. A Rubió, un dels pobles més alts de Catalunya (1.687 m), més d'un conductor s'hi ha aturat per posar cadenes i travessar el port.
Risc d'allaus al Pirineu
Es manté en fase d'alerta el Pla especial d'emergències per nevades a Catalunya (NEUCAT), per la previsió de precipitacions aquest dimarts i dimecres al Pirineu Oriental, especialment al Ripollès amb cota de neu entre els 1.200 i els 1.400 m. D'altra banda, Protecció Civil recorda que hi ha risc alt d'allaus, fet pel qual es demana que no es facin activitats fora de les pistes d'esquí i zones controlades.
