La nevada del cap de setmana reactiva les estacions de nòrdic
Lles, Aransa i Tavascan estan obertes per a la pràctica de l'esquí, mentre que la resta de complexos estan disponibles per a usos turístics i recorreguts amb raquetes de neu
La nevada de la nit de dissabte i matinada de diumenge ha permès a les estacions d’esquí nòrdic reobrir circuits, després que bona part de les pistes estaven tancades a causa de la calor i la falta de neu.
La Mancomunitat per a la Promoció de l'Esquí Nòrdic ha informat en un comunicat que Lles, Aransa i Tavascan estan obertes per a la pràctica de l'esquí, mentre que la resta de complexos estan disponibles per a usos turístics i recorreguts amb raquetes de neu.
Tuixent-La Vansa encara no ha pogut estrenar la temporada, tot i que Tot Nòrdic espera que les nevades anunciades per aquesta setmana millorin la situació de les pistes.
