La nevada s'estén a bona part de l'Alt Pirineu
Aquest dijous s'ha fet necessari l'ús de cadenes en diverses carreteres, principalment al Pallars Sobirà, l'Alta Ribagorça i l'Aran. El descens de temperatures fa baixar la cota de neu
L'episodi de nevades dels darrers dies s'ha intensificat aquest dijous i la precipitació sòlida ha arribat a bona part de l'Alt Pirineu i a cotes més baixes que els dies previs, quan s'havia concentrat principalment a l'Aran i a les valls més septentrionals del Pallars Sobirà i del Principat d'Andorra.
El Servei Meteorològic de Catalunya ha informat que les properes hores la cota de neu pot baixar per sota dels 1.000 metres, per la qual cosa es recomana precaució. De fet, aquest matí era necessari l'ús de cadenes a la carretera N-260 per travessar el port del Cantó, entre l'Alt Urgell i el Pallars Sobirà, i també en diverses carreteres locals d'arreu del Pirineu. Al migdia, el Servei Català de Trànsit ha informat que encara és obligatori l'ús d'equipaments especials a la C-147, entre Esterri d'Àneu i Alòs d'Isil; a la C-28 entre Sorpe i Vielha (inclòs el port de la Bonaigua); a l'accés al pla de Beret i als accessos a Boí Taüll (Pla de l'Ermita) i al Balneari de Boí.
A Andorra, l'Agència de Mobilitat informava aquest migdia de la necessitat d'equipaments especials a les parròquies altes; concretament, a la CG-4 a partir de la Massana, a la CG-3 per accedir a l'estació d'Ordino-Arcalís i a la CG-2 a partir de Canillo. També calen cadenes per passar el port d'Envalira i per accedir al Pas de la Casa des de l'Alta Cerdanya.