Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / La nova victòria a Hondarribia (57-62) apropa el Cadí ICG Software als playoff

La nova victòria a Hondarribia (57-62) apropa el Cadí ICG Software als playoff

L'equip urgellenc s'aferma a la quarta posició (9-8) i és més a prop d'acabar entre els sis millors El Sedis La Seu, líder en solitari de Segona Catalana després de vèncer l'AE Badalonès (87-82)

Cadí ICG Software - Temps mort
Cadí ICG Software - Temps mort
04/03/2013 10:27

El Cadí ICG Software té a tocar una nova fita històrica: tornar a entrar als playoff de la Lliga Femenina i, per tant, acabar la fase regular entre els sis millors. De fet, amb la victòria d'aquest dissabte passat a la pista de l'Hondarribia-Irun (57-62), l'equip urgellenc ocupa en solitari una còmoda quarta posició, amb 9 triomfs i 8 derrotes.

El Cadí va començar el partit malament, amb un marcador de 24-13 al primer quart, però va escurçar distàncies abans del descans, al qual es va arribar 32-25. Les noies d'Andreu Bou van capgirar la truita al tercer quart amb un parcial d'11-22 i van administrar l'avantatge fins al final. Des del joc interior, Jazz Covington i Astou Traoré van liderar l'anotació, amb 15 i 14 punts respectivament.

El cap de setmana també ha deixat bones notícies pel Sedis La Seu, que ja és líder en solitari del seu grup de Segona Catalana després que ha guanyat el fins ara primer classificat, l'AE Badalonès, per 87-82. A més a més, amb aquest resultat l'equip urgellenc guanya el basket-average particular amb aquest rival directe.

Quan resten nou partits per jugar, el sènior masculí té ara un balanç de 17-4, un triomf més que els tres equips que comparteixen el segon lloc: Sant Quirze, Badalonès i Círcol Catòlic. El Sedis té ara mateix opcions d'ascendir a Primera.

Mostrar formulari de contacte