Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / La Pirena entra a Catalunya i aquest cap de setmana serà a Port Ainé

La Pirena entra a Catalunya i aquest cap de setmana serà a Port Ainé

Les etapes més properes a la Seu seran les quatre últimes, a Grandvalira, la Rabassa i la Molina El múixer d'Alp Lázaro Martínez, 20è a la classificació general

Pirena
Pirena
27/01/2010 20:49

La Pirena ja ha entrat al Pirineu català, on es desenvoluparan les properes etapes i també la cloenda. De moment, aquest dimecres s'ha disputat una de les etapes més esperades, la nocturna entre Beret i Montgarri.

Les cites més properes a la Seu seran les quatre últimes, que es disputaran a Andorra i la Cerdanya. Així, dimecres vinent, 3 de febrer, la Pirena serà al Tarter, i el dia 4 seguirà a Grandvalira però s'instal.larà a Grau Roig. El dia 5 es recorrerà 18 quilòmetres a la Rabassa i, com ja és tradicional, la cloenda i la festa final seran a la Molina, el dia 6.

Mentrestant, aquest dijous els participants tornen cap a Beret, passant per Bonabé. I després d'una jornada de descans, dissabte i diumenge hi haurà dues etapes a Port Ainé, de 19 quilòmetres cadascuna. Dilluns i dimarts vinent, es farà dues etapes més a Chioula, a l'Arièja, en aquest cas amb unes distàncies de 33 i 34 quilòmetres.

En l'àmbit purament esportiu, la classificació general la lidera l'alemany Tom Andres, que ja ha guanyat cinc etapes, seguit del navarrès Iker Ozcoidi. El múixer d'Alp Lázaro Martínez ocupa la vintena posició. En la categoria d'skijoring, el líder és el txec Jiri Suchy, mentre que els catalans Ramon Armengol i Antoni Gassó ocupen el setè i el novè lloc.

Mostrar formulari de contacte