Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / La primera sessió de la Comissió Territorial d'Urbanisme de l'Alt Pirineu es farà a la Seu

La primera sessió de la Comissió Territorial d'Urbanisme de l'Alt Pirineu es farà a la Seu

El nou òrgan pirinenc es reunirà per primera vegada el 25 de juliol Catalunya disposarà així de totes les àrees territorials amb comissió pròpia

La Seu d'Urgell
La Seu d'Urgell
13/06/2014 12:29

El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, inaugurarà a la Seu d'Urgell el 25 de juliol la Comissió Territorial d'Urbanisme de l'Alt Pirineu, l'última que faltava per crear a Catalunya i que se suma a les altres 7 distribuides pel territori, des de les Terres de l'Ebre, el Camp de Tarragona, Ponent, la Catalunya Central, l'àmbit metropolità, Girona i l'Aran.

Així ho ha anunciat a Cervera el director general d'Urbanisme, Agustí Serra, que ha explicat que la primera sessió es farà a la capital urgellenca i que, a partir de llavors, tots els tràmits urbanístics del Pallars Jussà, el Pallars Sobirà, l'Alta Ribagorça, l'Alt Urgell i la Cerdanya es tractaran en aquesta comissió, que farà reunions itinerants pel territori pirinenc.

El Govern va aprovar el passat 20 de maig la creació de l'organisme. El Departament de Territori i Sostenibilitat apostava així per ampliar la participació dels diferents actors que intervenen en el planejament urbanístic i en la valoració dels documents que se sotmeten a valoració.

 

Mostrar formulari de contacte