La Ruta de les Formatgeries de l'Alt Urgell fa parada a La Reula
La sortida tindrà lloc aquest diumenge, 23 d’octubre, des l'Espai Ermengol, a les deu del matí
Aquest pròxim diumenge, 23 d’octubre, tindrà lloc la cinquena etapa de la Ruta del Formatge, en què es visitarà la formatgeria La Reula. La sortida l'organitza l’Espai Ermengol-Museu de la Ciutat de la Seu d’Urgell.
L'activitat s'iniciarà a les 10 del matí al mateix Espai-Ermengol, on els participants faran una visita guiada a la zona de l'equipament dedicada al formatge. Allà se’ls explicarà la història del territori a través d’aquest producte agroalimentari.
La ruta culminarà a La Reula. Els participants s'hi hauran de desplaçar en cotxes particulars i podran conèixer de primera mà l'elaboració de diferents productes làctics.
Per poder participar en la ruta, cal fer una inscripció prèvia trucant a Turisme Seu (973 35 15 11) o a Turisme Alt Urgell (973 35 31 12), fins a les dues del migdia del dia abans de la sortida. La proposta és gratuïta.
Recordem que la Ruta de les Formatgeries s'emmarca dins la programació de les Rutes Guiades a la Seu d'Urgell i comarca.
