Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / La Salomon Ultra Pirineu obre les preinscripcions

La Salomon Ultra Pirineu obre les preinscripcions

La novena edició de la cursa de muntanya, per a la qual hi ha disponibles 1.000 dorsals, es disputarà el pròxim mes de setembre al Parc Natural del Cadí-Moixeró

Ultra Pirineu 2016 (Foto: Gemma Pla)
Ultra Pirineu 2016 (Foto: Gemma Pla)
25/01/2017 11:30

L’engranatge de la Salomon Ultra Pirineu torna a posar-se en marxa amb l’obertura de les preinscripcions per prendre part en la novena edició de la prova. Els tràmits es poden dur a terme des d’aquest dimecres i fins al 6 de febrer. 

La cursa, per a la qual hi ha disponibles 1.000 dorsals, es disputarà el cap de setmana del 23 i 24 de setembre, i proposa 110 quilòmetres de recorregut i 6.800 metres de desnivell al voltant del Parc Natural del Cadí-Moixeró. De moment, atletes d'elit com Miguel Heras i Gemma Arenas ja han confirmat la seva presència a la competició, que tornarà a formar part del circuit mundial de les Skyrunner World Series.

Les inscripcions es poden formalitzar a través de la pàgina web oficial. Cal destacar que els corredors hauran d'acreditar prèviament que han participat en alguna marató de muntanya durant el darrer any. En cas de superar-se els 1.000 preinscrits, el pròxim 9 de febrer es faria un sorteig a l’Ajuntament de Bagà per atorgar les places. D'altra banda, les inscripcions per a la Marató Pirineu i la Nit Pirineu s'obriran el 14 de febrer.

L'any passat van participar a la Salomon Ultra Pirineu corredors de fins a 43 països del món. L'organització espera que aquest any la prova segueixi amb el procés d’internacionalització, que va portar al Pirineu corredors de les Filipines, Mèxic o Austràlia.

Mostrar formulari de contacte