La Seu d'Urgell acull set cursos de la Universitat d'Estiu de la UdL
Tindran lloc del 18 al 22 de juliol al Centre Cultural Les Monges. L'oferta formativa inclou temàtiques diverses i s'adreça als estudiants i a la població en general
La Seu d’Urgell acollirà enguany set cursos de la Universitat d’Estiu de la Universitat de Lleida (UdL) entre els dies 18 i 22 de juliol. Els cursos, que es duran a terme al Centre Cultural Les Monges, no estan pensats només per a estudiants, sinó que estan oberts a la població en general, i abracen temàtiques diverses.
Pel que fa a l’art i les humanitats, hi ha programat del 20 al 22 de juliol el curs "El so de Venècia: les Músiques de la Sereníssima, de Monteverdi a Vivaldi", coordinat per Màrius Bernadó Tarragona (UdL).
En relació amb l’ensenyament i la didàctica, s'ofereix "Educació emocional per al benestar", sota la coordinació de Gemma Filella Guiu (UdL), del 20 al 22 de juliol, i "Avaluació d’aprenentatge en un enfocament per competències", a càrrec d'Isabel del Arco Bravo (UdL), del 18 al 20 de juliol.
Pel que fa a llengua i literatura, la Universitat d’Estiu ha programat del 18 al 20 de juliol el curs "Show don´t Tell! Iniciació a l’escriptura creativa", dirigit per Miquel Pueyo (UdL) i Núria Serrate (Escola d’Escriptura de Lleida).
Respecte a la temàtica sobre medi ambient, s'ofereix "Coneguem les nostres races d’animals", sota la coordinació de Pere-Miquel Parés Casanova (UdL), del 18 al 22 de juliol, i "Conèixer els Pirineus gaudint de les aigües termals", un curs a càrrec de Joan Carles Balasch i Josep M. Màsich (UdL), que tindrà lloc del 20 al 22 de juliol.
L’àmbit de la salut i l’alimentació també inclou un curs que porta per títol "Eines pel benestar i la felicitat", sota la coordinació de Palmira Rius i Jordi Buixadera (UdL), del 18 al 22 de juliol.
Llarga trajectòria de la Universitat d'Estiu a la Seu
Cal remarcar que des de l’any 1993, la Seu d'Urgell ha estat la capital emblemàtica de la Universitat d'Estiu de la Universitat de Lleida. En les vint-i-tres edicions que s'han dut a terme a la Seu d’Urgell, s'han organitzat un total de 312 cursos.
