Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / La Seu d'Urgell ha celebrat la Festa de la Francofonia

La Seu d'Urgell ha celebrat la Festa de la Francofonia

Els alumnes de l'Escola de Formació d'Adults i dels instituts Joan Brudieu i La Valira han participat recentment en una activitat organitzada per l'Escola Oficial d'Idiomes urgellenca

Festa de la Francofonia (Foto: Ajuntament de la Seu)
Festa de la Francofonia (Foto: Ajuntament de la Seu)
03/04/2019 15:00

Els alumnes de l'Escola de Formació d'Adults i dels instituts Joan Brudieu i La Valira de la Seu d'Urgell han celebrat recentment la Festa de la Francofonia, organitzada per l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) de la capital alturgellenca.

Els estudiants de llengua francesa van participar conjuntament en un joc de pistes on calia resoldre enigmes situats en diferents monuments i indrets de la ciutat. L'objectiu de la iniciativa era que els adults i joves que estudien francès a la Seu es trobessin i practiquessin aquest idioma de manera lúdica i divertida.

L'activitat s'ha emmarcat en el Pla Educatiu d'Entorn de la Seu d'Urgell.

Mostrar formulari de contacte