Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / La Seu d'Urgell se suma al Dia Mundial contra el Càncer tot il·luminant la façana de l'Ajuntament

La Seu d'Urgell se suma al Dia Mundial contra el Càncer tot il·luminant la façana de l'Ajuntament

L'acció es durà a terme aquest divendres a les 7 del vespre. L'AECC organitza el nou concurs fotogràfic 'Suma't al verd', dedicat als edificis que formaran part d'aquesta acció

Primer Concurs Fotogràfic 'Suma't al verd' (ACC)
Primer Concurs Fotogràfic 'Suma't al verd' (ACC)
03/02/2022 18:00

La Seu d'Urgell se sumarà al Dia Mundial contra el Càncer, aquest divendres 4 de febrer, tot il·luminant de verd un edifici emblemàtic de la ciutat. En aquesta ocasió, el lloc escollit és la façana de l'Ajuntament. L'acció, amb la participació de l'assemblea a l'Alt Urgell de l'Associació Contra el Càncer, es durà a terme a les 7 del vespre.

Enguany, com a novetat, els qui s'apropin a veure aquesta imatge excepcional tenen l'ocasió de participar a la primera edició del Concurs Fotogràfic 'Suma't al verd', que organitza la delegació a Lleida de l'Associació Contra el Càncer.

Per participar-hi, tan sols cal comptar amb un perfil a les principals xarxes socials, fer una fotografia d'algun dels edificis que s'il·luminaran de verd arreu de la demarcació de Lleida i publicar-la entre el 4 i l'11 de febrer, tot etiquetant els comptes de l'entitat (@ContraCancerLLE, a Twitter, i @contraelcancerlleida). També cal afegir-hi les etiquetes #contraelcàncerlleida, #DiaMundialContraelCàncer i #4febrer. Se'n pot demanar més informació al telèfon 973 23 81 48.

Mostrar formulari de contacte