Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / La Seu d'Urgell se suma un any més al Dia Mundial de Teixir en Públic

La Seu d'Urgell se suma un any més al Dia Mundial de Teixir en Públic

La trobada, oberta a tothom, es farà aquest dissabte, 13 de juny, al passeig de Joan Brudieu, a partir de les 10 del matí. El col·lectiu Punt i seguim anima tothom a compartir la pràctica del punt, el ganxet i altres tècniques tèxtils

Dia Mundial de Teixir en Públic a la Seu d'Urgell
Dia Mundial de Teixir en Públic a la Seu d'Urgell
12/06/2026 11:12

La Seu d’Urgell se sumarà aquest dissabte, 13 de juny, a la celebració del Dia Mundial de Teixir en Públic amb una trobada oberta al passeig de Joan Brudieu, de les 10 a les 13 hores. La jornada, promoguda per l'associació Punt i seguim, forma part d’una iniciativa internacional que promou la pràctica del punt, el ganxet i altres tècniques tèxtils en espais públics.

Les persones participants poden assistir-hi amb el seu material habitual de teixir i compartir la jornada amb altres aficionats i aficionades. La proposta compta amb el suport de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell.

El Dia Mundial de Teixir en Públic (World Wide Knitting in Public Day, WWKIPD) se celebra cada any el segon dissabte de juny i va ser creat en 2005 per la teixidora australiana Danielle Landes. Des de llavors, s’ha estès per nombrosos països com una manera de demostrar que teixir no és només una activitat individual, sinó també una pràctica social, intergeneracional i solidària.

Mostrar formulari de contacte