Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / Comencen les lligues territorials de futbol de la temporada 2025-2026

Comencen les lligues territorials de futbol de la temporada 2025-2026

La Seu FC arrenca amb un partit contra el Capellades, a Segona Catalana. A Tercera, el CF Organyà visita l'Angulària d'Anglesola, el CF Coll de Nargó rep el Tremp i el CE Oliana debuta amb un desplaçament a la Fuliola

Camp de futbol de la Seu d'Urgell
Camp de futbol de la Seu d'Urgell
19/09/2025 12:34

La Seu FC obre diumenge vinent, 21 de setembre, la temporada 2025-2026, en què un any més militarà a Segona Catalana. El debut de l'equip blau tindrà lloc al camp del CF Capellades, club que enguany s'incorpora al grup 5 de la categoria, que aquesta nova campanya compta amb dotze equips de la plana de Lleida i tres de la Catalunya Central, a més del bloc urgellenc com a únic representant de l'Alt Pirineu.

El conjunt entrenat per Ivan Vigo incorpora els juvenils Arnau Forn, Eloi Martínez i Pep Obiols, provinents de l'EDFOR, mentre que Ferran Aguilar s'afegeix al cos tècnic com a segon entrenador i preparador físic.

D'altra banda, la resta d'equips de l'Alt Urgell tornen a competir al grup 15 de Tercera Catalana, on hi torna a haver dos clubs del Pallars Jussà, el CF Tremp i el CF Pobla de Segur, de manera que en conjunt hi haurà fins a vint duels pirinencs. 

Pel que fa a la primera jornada de la lliga, el CF Organyà visitarà diumenge (17 h) l'Angulària d'Anglesola. El club alturgellenc torna a estar liderat pel tècnic Marc Busquets i es reforça amb el retorn de Marc Ferreira i l'arribada d'Arnau Nadal, provinent de La Seu FC. Així mateix, s'afegeixen a la plantilla els juvenils de l'EDFOR Arnau Herreros i el porter Arnau Vidal. El conjunt alturgellenc ha acomiadat aquest estiu Robert Vilà i Marcos Alonso, dos històrics jugadors del club. Ambdós van rebre el passat 17 d'agost un homenatge públic "com a reconeixement a tot allò que han aportat al club durant tants i tants anys".

D'altra banda, el CF Coll de Nargó iniciarà la temporada a casa diumenge, 21 de setembre, amb un derbi comarcal amb el CF Tremp (17 h). Al capdavant de l'equip nargoní hi haurà Luis de Jesús, artífex de la permanència la temporada passada, i que ja va ser ratificat el mes de juliol. Els nous fixatges que s'han anat anunciant són Pol Ferré, Toni Baraut, Ferran Muxella, Joan Blanch, Josep Solà, Raul Magalhaes, Yasser Farsi, Bryan Pantoja, Anghello Landauro i Jaume Manyanic. Eric Chamorro farà les tasques de preparador físic, en un conjunt renovat i amb ganes de competir.

De la seva part, el CE Oliana debutarà dissabte (17 h) amb un desplaçament a la Fuliola. El conjunt olianès comptarà novament amb la batuta de David Jaray i mantindrà el gruix de la plantilla de l'any passat. Com a novetat, hi ha la incorporació de dos jugadors del planter, Arnau Plana i Oleguer Pérez. 

Millorar els resultats de l'any passat

Els equips de l'Alt Urgell intentaran millorar els resultats de l'any passat, en què La Seu FC va ser 8a a Segona Catalana amb 38 punts. A Tercera, el CF Organyà va acabar en 13a posició (30 punts), un lloc per sota del CF Coll de Nargó, que va finalitzar 12è amb 32 punts. El CE Oliana va tancar la temporada en 9è lloc (36 punts).

Copa Pirineus

Abans de l'inici de les lligues territorials, els equips de l'Alt Urgell ja s'han enfrontat a la Copa Pirineus 2025, que s'ha endut La Seu FC -després de superar l'eliminatòria amb l'Organyà- amb un 0-4 davant el Ponts, amfitrió de la competició. En el triangular també va jugar el CE Oliana, que va empatar a 0 en els dos partits i va perdre en els penals de les dues eliminatòries.

Mostrar formulari de contacte