La Seu i Oliana reben ajudes de l'IEI per a l'adquisició de llibres
Diversos municipis del Pirineu es beneficiaran d'una subvenció per millorar els seus fons documentals Els ajuts cobriran fins a un 90% del cost de les compres
La Junta Rectora de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), presidida pel president de la Diputació Joan Reñé va aprovar, el passat 27 de novembre, la concessió de subvencions de les línies d’ajuts a municipis i entitats culturals de la demarcació.
Així, diversos municipis del Pirineu rebran una subvenció destinada a l’adquisició de llibres per a biblioteques i sales de lectura. Concretament, els municipis que se’n beneficiaran seran La Seu d’Urgell i Oliana a l’Alt Urgell; Bellver de Cerdanya a La Cerdanya; Tremp, La Pobla de Segur i Talarn al Pallars Jussà; Sort al Pallars Sobirà i Vielha a la Val d’Aran.
Els ajuts cobriran fins a un 90% del cost d’adquisició i suposaran una inversió total de 42.176 euros per part de la Diputació de Lleida.
A part d’aquesta partida del pressupost destinada a les comarques pirinenques, les línies d’ajut a la cultura s'invertiran també en la Restauració de Patrimoni, Equipaments, Béns Mobles i Immobles; Publicacions d’interès local i comarcal i en Oferta Cultural de diversos projectes en el conjunt de la demarcació.
