La Unió de Botiguers de la Seu d'Urgell busca els protagonistes de la seva nova campanya, que es presentarà sota el lema 'Soc de l'UBSU, soc 100% local'
Els voluntaris que siguin seleccionats esdevindran la imatge del comerç urgellenc. El càsting es farà el 31 d'agost i cal inscriure's prèviament a través d'Internet
La Unió de Botiguers de la Seu d'Urgell (UBSU) busca els protagonistes de la seva nova campanya publicitària, que es presentarà sota el lema "Soc de l'UBSU, soc 100% local". Els voluntaris que siguin seleccionats esdevindran la imatge del comerç urgellenc, tant a la pàgina web de l'entitat com a diversos mitjans audiovisuals.
La crida, que s'ha fet a través de les xarxes socials, s'adreça a persones a les quals els agradi la càmera i que siguin "eixerides, informals i espontànies". Els perfils que se cerquen són l'infantil, és a dir, menors a partir dels 7 anys; el jove/adult, amb edats entre els 16 i els 49 anys, i el perfil sènior, per a voluntaris a partir dels 50 anys.
Les bases de la iniciativa estableixen que les persones interessades han d'emplenar un formulari en línia abans del 22 d'agost. Els menors hauran d'indicar el nom, cognoms i document del tutor o tutora legal. El càsting serà el 31 d'agost, a les cinc de la tarda, a la Sala Polivalent del Centre Civíc El Passeig, ubicat al carrer de Lluís de Sabater, número 2, de la Seu d'Urgell.
Els seleccionats i seleccionades es donaran a conèixer el 6 de setembre i es podran consultar a la pàgina www.laseucomercial.cat. Posteriorment, se'ls lliurarà un obsequi i se'ls citarà per a la sessió audiovisual de la campanya. Les imatges -que requeriran el consentiment de les persones triades- es col·locaran en espais publicitaris del municipi, cartells d'activitats i vídeos promocionals, entre d'altres.