La Unió de Botiguers de la Seu d'Urgell ja té guanyadors del Càsting 2024
Les persones seleccionades per a la campanya 'Soc de l'UBSU, soc 100% local' són Ranya Bonaaziz, Èric Blanco, Marta Brucart i Teresa Serra. El jurat va tenir en compte criteris com la fotogènia, el talent o l'espontaneïtat, entre d'altres
La Unió de Botiguers de la Seu d'Urgell ha fet públics aquest divendres els noms dels guanyadors del Càsting 2024 per representar la imatge del comerç urgellenc en la seva nova campanya promocional. En el perfil infantil (menors a partir de 7 anys) s'ha triat Ranya Bonaaziz i Èric Blanco; en el d'adults (dels 16 als 49 anys), Marta Brucart, i en el perfil sènior (a partir dels 50 anys) s'ha seleccionat Teresa Serra.
El jurat del càsting, integrat per Rosa Ginesta, Tonet Marsino i David López, ha destacat la dificultat a l'hora d'escollir les cares que apareixeran en els anuncis sobre el comerç urgellenc, "per l'alta participació i l'alt nivell". Els criteris que s'han valorat són la fotogènia, la naturalitat davant les càmeres, el talent, l'actitud i l'espontaneïtat a l'hora de recitar l'eslògan "Soc de l'UBSU, soc 100% local".
Les persones seleccionades rebran ara un obsequi i se les citarà per a la sessió audiovisual. La campanya es posarà en marxa aquest mateix any i s'allargarà durant el 2025. Les imatges es col·locaran en espais publicitaris del municipi, bàners, cartells d'activitats i vídeos promocionals, entre d'altres.