La Universitat d'Andorra dedicarà un seminari a la imposició sobre la renda al Principat
La Universitat d'Andorra (UdA), dins del marc del Cicle de Perfeccionament Professional 2012, oferirà un seminari titulat “La imposició sobre la renda al Principat”. Aquest seminari, que compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà, s’adreça a estudiants de la diplomatura d’administració d’empreses i a professionals amb coneixements sòlids de comptabilitat i nocions de dret mercantil i fiscal. S’impartirà a la mateixa Universitat els propers dies 22 i 24 de maig. La preinscripció està oberta fins al 18 de maig. El preu és de 80 euros.
L’objectiu del seminari és fer conèixer el nou marc fiscal andorrà i apropar els mecanismes i les tècniques per al càlcul de la quota tributària. S’hi abordarà el marc impositiu andorrà i la seva evolució normativa. A més, després d’un repàs dels conceptes bàsics, s’aprofundirà en els nous impostos directes (impostos sobre societats i sobre la renda d’activitats econòmiques, i impost sobre la renda dels no residents). També hi haurà una sessió pràctica, durant la qual es tractaran situacions d’operacions habituals en el teixit empresarial andorrà.
La Universitat d’Andorra, conscient que la divulgació científica no s’ha de limitar a l’ensenyament reglat, sempre ha basat la seva planificació en l’obertura mitjançant la difusió dels coneixements que li són propis entre la societat andorrana en general. En aquesta línia, ha organitzat, des de l’any 1996, el Cicle de Perfeccionament Professional (CPP), adreçat als estudiants del darrer curs de les formacions i obert als professionals del país.
Mitjançant el CPP es pretén oferir als alumnes que finalitzen els estudis i als professionals formació altament especialitzada en els seus àmbits. El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra des de l’any 2004, a través del qual contribueix a facilitar l’accés a la formació.