Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / La Vansa i Fórnols ofereix habitatge públic per a primera residència

La Vansa i Fórnols ofereix habitatge públic per a primera residència

Diumenge vinent es podran visitar nou apartaments al poble de Cornellana. Per assistir a la jornada de portes obertes cal inscriure's prèviament
Apartaments a Cornellana per llogar
25/10/2022 23:20

Diumenge vinent, 30 d’octubre, tindrà lloc una jornada de portes obertes al poble de Cornellana en què es podran visitar nou apartaments per a lloguer de primera residència i conèixer els principals recursos de la vall de la Vansa i Tuixent. La proposta s'adreça a les persones i famílies interessades en instal·lar-se al municipi de la Vansa i Fórnols amb la finalitat de desenvolupar-hi el seu projecte vital i professional.  

L'acció comptarà amb l’acompanyament de l’Associació Reviure les Valls, que mostrarà quins són els serveis i les activitats que es duen a terme a la vall. Durant la visita es parlarà del projecte educatiu de l'escola rural, la tasca del col·lectiu d'artesans i artesanes, o els espais culturals i esportius, entre d'altres. Com a experiències empresarials es farà referència a l'Estació d'Esquí Tuixent-La Vansa, el Museu de les Trementinaires o els Artesans d'Ossera.

L'organització preveu diferents trams horaris per a poder visitar l'immoble, a partir de les onze del matí i fins a la una del migdia. La visita requereix inscriure's prèviament a través d'Internet.

Repoblament

Des de fa anys i de forma progressiva, l’arrelament i la fixació de la població a les comarques rurals -especialment als pobles de muntanya- troben en l’habitatge un escull important. Per aquest motiu, la Vansa i Fórnols està duent a terme diferents iniciatives per afavorir l’arribada de noves persones que vulguin residir al municipi. En aquesta línia, l'Ajuntament alturgellenc ofereix ara el lloguer de pisos.

La jornada de portes obertes l'organitzen l’Ajuntament de la Vansa i Fórnols, l’Associació Reviure les Valls i el Consorci GAL Alt Urgell-Cerdanya, amb el finançament del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i el Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural. Per més informació es pot enviar un correu electrònic a o bé a . També es pot trucar al telèfon 973 35 57 98 (Consorci GAL Alt Urgell-Cerdanya).

Mostrar formulari de contacte