L'AEAU organitza el 2n Concurs d'Emprenedors 2011
L'Associació d'Empresaris de l'Alt Urgell ha organitzat enguany la 2a edició del Concurs Emprenedors 2011. El lliurament de premis d'aquest certamen empresarial es farà en un acte obert al públic el pròxim dimarts, 14 de juny, a les 18.00 hores, a la sala de la Immaculada, ubicada en el centre cultural 'Les Monges'.
El concurs premiarà el millor projecte empresarial dels alumnes de cicles formatius, tenint en compte que siguin iniciatives "innovadores, originals i, sobretot, viables a l'Alt Urgell".
El concurs d'emprenedors compta amb la participació del col.legi La Salle de la Seu, l'Institut Joan Brudieu i l'Institut Aubenç d'Oliana. També col.laboren en el certamen l'Ajuntament de la Seu, el Consell Comarcal de l'Alt Urgell i l'Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l'Alt Pirineu i Aran (IDAPA).