L'Ajuntament de la Seu d’Urgell facilita les gestions en línia per estalviar desplaçaments a l'edifici consistorial
Es vol reduir així l’atenció presencial i telefònica, que se centrarà en persones que no tenen accés o coneixements en noves tecnologies o bé en casos d’urgència
L’Ajuntament de la Seu d’Urgell posa a l’abast dels urgellencs i de la ciutadania en general, des d'aquest dimecres 21 d’octubre, un seguit d’enllaços i codis QR per facilitar la realització de gestions en línia, e amb l’objectiu de posar-ho fàcil i evitar els desplaçaments fins a l’edifici consistorial. Aquesta és una mesura de prevenció antiCovid-19 amb la intenció de reduir les atencions presencials al màxim possible.
A través d’aquests enllaços i codis QR es pot demanar cita prèvia per a fer qualsevol tràmit presencial a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC); per accedir a totes les matrícules a escoles municipals, llar d’infants cursos i tallers organitzats per l’Ajuntament de la Seu d’Urgell; iniciar els tràmits per empadronar-se, per aconseguir un volant d’empadronament o de convivència; per accedir al catàleg de tràmits telemàtics per realitzar el tràmit que es desitgi, i en el cas que no es trobi el tràmit que es necessiti fer es podrà realitzar a través de la Tramitació Telemàtica Genèrica; i accés per informar-se o sol·licitar ajuts i subvencions oferts per l’Ajuntament urgellenc.
D’altra banda, es recomana fer-se un identificador idCAT per a poder realitzar els tràmits telemàtics tant per l’Ajuntament de la Seu d’Urgell com per a altres administracions de forma segura. L’enllaç per a poder-se donar d’alta i rebre'n les explicacions és: https://tinyurl.com/y3kjuded
CITA PRÈVIA
https://tinyurl.com/y382whyh
MATRÍCULES i INSCRIPCIONS
https://tinyurl.com/yy6dhetw
PADRÓ
https://tinyurl.com/y6zlsljv
TRÀMITS TELEMÀTICS
AJUTS i SUBVENCIONS
https://tinyurl.com/y2z6x5tk
IdCAT o IdCAT MÒBIL
https://tinyurl.com/y3kjuded
Amb totes aquestes mesures es vol facilitar l’accés a les gestions i tràmits telemàtiques de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell a totes aquelles persones que poden utilitzar aquestes eines. Per això, l’atenció presencial i telefònica se centra en aquells ciutadans que no tenen accés o coneixements en Noves Tecnologies o en casos d’urgència.