Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / L'Ajuntament de la Seu d'Urgell felicita Nativitat Rugall pel seu 101è aniversari

L'Ajuntament de la Seu d'Urgell felicita Nativitat Rugall pel seu 101è aniversari

La centenària ha estat acompanyada per diversos familiars i el personal assistencial. També han estat presents en l'homenatge les quatre usuàries d’aquest centre residencial que superen, com ella, els 100 anys d’edat

L'alcalde Joan Barrera ha lliurat a Nativitat Rugall un pastís i un ram de flors
L'alcalde Joan Barrera ha lliurat a Nativitat Rugall un pastís i un ram de flors
14/05/2025 14:45

L’alcalde de la Seu d'Urgell, Joan Barrera, ha felicitat aquest dimecres, en nom de la Corporació Municipal, la centenària Nativitat Rugall Tartera, que precisament avui, 14 de maig, ha fet 101 anys.  

L'alcalde urgellenc s'ha desplaçat fins a la Llar de Sant Josep, on viu Rugall, per felicitar-la personalment i lliurar-li un ram de flors i un pastís d’aniversari. 

La centenària homenatjada ha estat acompanyada per diversos familiars i el personal assistencial, a més de les quatre usuàries d’aquest centre residencial que superen, com ella, els 100 anys d’edat.

Nativitat Rugall Tartera va néixer el 14 de maig de 1924 a Capdella (Pallars Jussà). Va tenir 4 fills i actualment té 5 nets i 1 besnet.  

Mostrar formulari de contacte