Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / L'Ajuntament de la Seu d'Urgell recupera l'acte de reconeixement a esportistes i clubs locals

L'Ajuntament de la Seu d'Urgell recupera l'acte de reconeixement a esportistes i clubs locals

L'homenatge es farà diumenge vinent, 31 d’agost, a la Sala de la Immaculada. La iniciativa, oberta a tothom, posarà en relleu els èxits esportius de la temporada 2024-25

Acte de reconeixement de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell a esportistes i clubs locals
Acte de reconeixement de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell a esportistes i clubs locals
27/08/2025 17:30

L'Ajuntament de la Seu d'Urgell recuperarà diumenge vinent, 31 d’agost, l’acte de reconeixement a esportistes i clubs de la Seu d’Urgell que han destacat i assolit èxits significatius durant la temporada 2024-25. L'homenatge, en el marc de la Festa Major urgellenca, es farà a les 7 de la tarda a la Sala de la Immaculada, i estarà obert a tothom. L'acte comptarà amb la presència de l’alcalde de la Seu, Joan Barrera, i la regidora d’Esports, Bàrbara Romeu.

El consistori lliurarà guardons pels seus mèrits esportius a dos equips de futbol femení del FC Pirineus, com a campiones de lliga a Segona Catalana Infantil i Segona Catalana Cadet F7. Així mateix, premiarà dos equips més del Club Atlètic La Seu, pel seu ascens a Primera Divisió Catalana Femenina i a Divisió d'Honor Catalana Masculina, a més de la victòria a la Copa Lleida. Finalment, es guardonaran l'equip sènior del Club Hoquei Cadí, en haver aconseguit l'ascens a Nacional Catalana, i el Cadí La Seu, que es va proclamar campió de la Lliga Catalana AON LF.

Els esportistes que rebran un reconeixement individual són els jugadors d'hoquei Antía González (campiona Catalunya FEM15 i FEM17 i subcampiona d'Espanya FEM17), Gerard Escolà (campió a l'OK Lliga Plata i ascens a l'OK Lliga) i Jordi Bardia (subcampió de la Copa del Rei d’hoquei patins). També s'han convocat els esquiadors de fons Sadurní Betriu (guanyador del Circuit Internacional Ski Classics i campió d’Espanya de llarga distància, a més de guanyador Marxa Beret); Marc Colell (Top 8 a la Copa d’Europa Schlinig, Top 25 a l'esprint per equips de la Copa del Món a Lahti i debut al Campionat del Món esprint a Trondheim) i Jaume Pueyo (Top 10 a l'esprint de la Copa del Món de Lahti, Top 30 a l'esprint individual i Top 14 a l'esprint per equips del Campionat del Món Trondheim). Un altre esportista que serà homenatjat és el biker Quim Fargas (campió del Món d’Enduro eBike FIM i campió de Catalunya Enduro BTT).

L'Ajuntament de la Seu d'Urgell ha anunciat que té previst organitzar un altre acte a finals d’aquest any per reconèixer els i les esportistes que competeixen en anys naturals, per tal de recollir les actuacions i èxits assolits durant tot el 2025.

Mostrar formulari de contacte