Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / L'alemany Tom Andres es manté líder de la Pirena després del cap de setmana a Port Ainé

L'alemany Tom Andres es manté líder de la Pirena després del cap de setmana a Port Ainé

31/01/2010 21:13

La Pirena ha passat el cap de setmana a Port Ainé, amb dues etapes a l'estació pallaresa que han refermat el liderat de l'alemany Tom Andres en la categoria principal, la de trineus. Pel que fa a la modalitat d'skijoring, tampoc no hi ha canvis i es manté en primer lloc el txec Jiri Suchy.

La cursa de trineus tirats per gossos s'ha desplaçat fins a Chioula, a l'Arièja, on aquest dilluns i dimarts es disputa dues etapes llargues, de 33 i 34 quilòmetres.

Les últimes jornades es podran seguir a prop de la Seu, ja que es desenvoluparan a Andorra i la Cerdanya. Així, dimecres l'etapa serà al Tarter; dijous, a Grau Roig; divendres, a la Rabassa; i dissabte, es farà el tradicional final de festa a la Molina.

Mostrar formulari de contacte