Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / L'Alt Urgell se suma a la Marató de TV3

L'Alt Urgell se suma a la Marató de TV3

Una matinal esportiva, un festival de hip-hop, venda d'ornaments, ballades i passejades, entre les moltes activitats proposades a la Seu El projecte solidari d'enguany es dedica a la investigació de les malalties minoritàries i també rep el suport d'Oliana i Organyà 

Marató 2008 - Consell Esportiu
Marató 2008 - Consell Esportiu
10/12/2009 17:21

Diferents institucions, entitats i associacions de la Seu d'Urgell se sumen aquest cap de setmana a les activitats per recollir fons per La Marató de TV3, que enguany està dedicada a la lluita contra les malalties minoritàries.

Els actes s'iniciaran dissabte amb una matinal esportiva, de les 10 del matí a la una del migdia, al col·legi La Salle i al camp de golf d'Aravell. L'activitat l'organitza el Consell Esportiu de l'Alt Urgell. L'aportació de cada participant serà de 5 euros. D'altra banda, a les 11 hi haurà un esmorzar amb pa i embotits. També dissabte, de les nou del vespre el centre cívic L'Escorxador acollirà una marató de hip-hop, organitzada pel Col·lectiu Jove Hip-Hop de la Seu.

Diumenge, d'11 a 14 hores, la plaça de Catalunya i al carrer de Sant Josep de Calassanç s'aplegaran les propostes d'altres entitats. L'AMPA de la Salle organitza una venda d'ornaments de Nadal i l'Associació Urgellenca de Dones i l'Associació de Confraresses oferiran, per 2 euros, un esmorzar solidari amb xocolata i coca. Es pot adquirir tiquets de manera anticipada dissabte al mercat. També hi haurà ballades dels Geganters i Grallers de la Seu i dels Amics de la Sardana i tallers amb el col.lectiu Sasc Pixies.

De les 12 a les 14 hores es farà passejades a cavall i en moto, a càrrec de l'Associació Cavallista de l'Alt Urgell i de la Policia Municipal, respectivament. Els Bombers de la Seu deixaran pujar a un dels camions que utilitzen en els incendis.

La jornada en pro de La Marató de TV3 es clourà amb el tradicional quinto popular de les associacions urgellenques de Dones i de Confraresses, al gimnàs del col·legi La Salle, a les cinc de la tarda. Tots els actes en pro de La Marató de TV3 tenen el suport de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell i la col.laboració, entre d'altres, de RàdioSeu.

Marató hip-hop

Sota el nom ‘Art Solidari’ el col.lectiu jove de Hip-Hop de la Seu organitza aquest dissabte una marató musical, que començarà a les nou de la nit al Centre Cívic l’Escorxador i finalitzarà a mitjanit. Els grups que hi prendran part són Humor Negro (Ciniko, Use + Dj Enzo), Xwit&Nashira amb Dj Kaim + Clara, Kaiser + Attunement & DjKomart i La Kiebra.

Les entrades per escoltar la sessió costen 4 euros en venda anticipada al Centre Cívic l’Escorxador, el Pub FM i el Casal Popular. A taquilla l’entrada valdrà 5 euros.

Xocolatada i sardanes a Organyà

També Organyà se sumarà aquest diumenge a les activitats de suport amb la Marató de TV3 amb una xocolatada amb coca i una ballada de sardanes, a partir de les deu del matí. La col.laboració en aquest acte serà de 5 euros.

Exhibició de ball i sopar a Oliana

Pel que fa a Oliana, a partir de les 6 de la tarda de dissabte, al pavelló Francesc Betriu, es farà una festa country amb exhibició de balls Line-Dance i ball Lliure. L'entrada-donatiu serà d'1 euro. També s'ha previst un sopar.

 

 

Mostrar formulari de contacte