Laura Orgué, 50a a la prova de Copa del Món a Davos
Laura Orgué ha aconseguit un 50è lloc a la prova de Copa del Món de nòrdic a Davos (Suïssa), en la cursa de 10 quilòmetres estil clàssic.
La fondista igualadina del CEFUC va fer un temps de 33 minuts i 43 segons, a 4 minuts de la guanyadora, la noruega Marit Bjoergen. El podi el van completar la polonesa Justyna Kowalccyk i una altra esquiadora noruega, Teresa Johaug.
Abans de la cita de Davos, Orgué havia participat a les proves FIS de Goms, on va obtenir un desè lloc en sprint i un vuitè en 5 Km estil clàssic. La propera cita serà el cap de setmana vinent a La Clusaz (França).
De la seva part, Vicenç Vilarrubla ha aconseguit un 35è lloc a la Copa dels Alps, en la prova de 15 quilòmetres disputada a Alta Badia (Itàlia). L'esportista de Bellestar va marcar 37min16s, a un minut i mig del guanyador, l'alemany Sebastian Eisenlauer. A les classificatòries, Vilarrubla havia estat 28è.