Lectures, civisme i novetats locals, ingredients de Sant Jordi a la Seu
El lliurament de premis infantils s'emmarca enguany en la campanya 'La Seu és casa teva. Cuida-la!' Els autors de la comarca podran signar els seus llibres a l'estand instal·lat al Passeig
La Seu se suma aquest dimarts a la celebració de Sant Jordi amb diverses activitats concentrades entorn del passeig Joan Brudieu, on s'instal·len les parades de llibreries, floristeries i entitats. La previsió de bon temps pot afavorir una alta afluència de veïns.
El programa d'actes començarà a 2/4 d'11 del matí a la Biblioteca, amb la lectura en viu per part dels alumnes de sisè de primària de les escoles Pau Claris i Albert Vives i La Salle. L'acte l'obrirà l'escriptor urgellenc Isidre Domenjó, que farà una referència a l'Any Espriu.
Campanya 'La Seu és casa teva'
La matinal seguirà a dos quarts de 12 del migdia, amb l'acte de lliurament de premis del concurs infantil de poesia, que enguany té com a motiu principal la campanya de civisme 'La Seu és casa teva. Cuida-la!'. A més a més, la campanya compta enguany amb estand propi i oferirà un concurs de dibuix infantil. Paral·lelament a l'acte dels premis, es presentarà una nova acció de conscienciació davant el 'mur del civisme', a la plaça Soldevila.
Tot seguit, serà la gent gran de la Seu qui llegirà els treballs guanyadors del concurs. Aquestes tres activitats tindran lloc al pati de la Biblioteca Sant Agustí de la Seu d'Urgell.
Lectura en viu amb 'La primera pràctica'
Com cada Sant Jordi, també se celebrarà una lectura en viu oberta a tothom, a a partir de 2/4 de 6 de la tarda, a la plaça Soldevila, davant el centre cívic El Passeig. Enguany s'ha triat el llibre 'La primera pràctica' d'Albert Villaró com a text. L'autor mateix serà el primer a llegir.
La jornada també comptarà amb la carpa de l'Associació Llibre del Pirineu al passeig Joan Brudieu, espai on s'instal·len les parades de llibres i roses. En aquesta carpa s'explicaran contacontes i signatura de llibres d'autors locals.
