Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / L'equip CEAM guanya el Campionat Nacional de Karate Kobudo Tradicional

L'equip CEAM guanya el Campionat Nacional de Karate Kobudo Tradicional

Uns 150 aficionats han participat a la competició organitzada des de la Seu Arnau Navinés i Leidy Flores es proclamen campions sèniors de Kata

Karate Kobudo 2012
Karate Kobudo 2012
27/11/2012 13:43

Uns 150 aficionats han participat aquest diumenge passat al Campionat Nacional de Karate Kobudo Tradicional, que s'ha organitzat novament a la Seu.

La prova vol divulgar els valors d'aquesta modalitat, menys competitiva que el karate esportiu i que fomenta els valors més tradicionals de les arts marcials des de les categories de base.

El CEAM va ser el guanyador per equips, seguit de l'equip Goya i el Fudoshin. L'Albert Vives va acabar quart, per davant del Cerdanya i el Budo Arts. Enguany la participació ha estat lleugerament inferior per la coincidència amb les eleccions al Parlament i amb la celebració a París del Campionat del Món de l'especialitat.

Resultats individuals

En Kata, a nivell sènior, els guanyadors van ser Arnau Navinés i Leidy Flores. En cadets es van proclamar campions Diogo Martins i Anna Garcia; en infantil a partir de T, Gerard Gombau i Alba Raya; en infantil fins a GT, Joel Quintana i Elisabet Fochs; en aleví, Àneu Muns i Ariadna Caramés; i en benjamí, va guanyar Cristian Morales.

Pel que fa a la modalitat de Kumite, els guanyadors sèniors van ser Rachid Boularouzi, Ingrid Castillo; en cadets, Jordi Castillo i Ainhoa Fernández; i en infantils, Eric Sousa i Elisabet Fochs. La prova de Kobudo la va guanyar Xavier Santamans.

Galeria de fotografies:

http://bit.ly/UpWU6

Mostrar formulari de contacte