Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / L'Escola de Teatre de la Seu ofereix representacions de 'Bodas de sangre'

L'Escola de Teatre de la Seu ofereix representacions de 'Bodas de sangre'

La interpretació de l'obra de Federico García Lorca es pot veure aquest cap de setmana i el vinent, amb cinc sessions al passeig de l'Horta del Valira

Escola de Teatre de la Seu
Escola de Teatre de la Seu
27/06/2025 10:27

L'Escola de Teatre de la Seu d'Urgell presenta una nova proposta dels seus 'Clàssics al Parc', en què posa en escena obres conegudes amb estil propi i en escenaris a l'aire lliure, tot coincidint amb l'inici de l'estiu. En aquesta ocasió, oferiran 'Bodas de sangre', una de les creacions més conegudes del poeta i dramaturg andalús Federico García Lorca.

Totes les sessions començaran a 2/4 de 8 del vespre i es faran a l'inici del passeig de l'Horta del Valira. La primera és aquest divendres, dia 27, i aquest cap de setmana n'hi haurà dues més, dissabte i diumenge. Les representacions continuaran el cap de setmana següent, quan hi haurà els dos últims passis: divendres 4 i dissabte 5 de juliol.

Aquesta posada en escena de 'Bodas de sangre' es fa a un text adaptat per Joel Pla, que també dirigeix el muntatge. L'espectacle té el suport de l'Ajuntament de la Seu, l'Institut Català d'Empreses Culturals, la Diputació de Lleida i la Unió Europea. 

Mostrar formulari de contacte