Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / L'Escola Municipal d'Art de la Seu proposa una àmplia oferta de cursos

L'Escola Municipal d'Art de la Seu proposa una àmplia oferta de cursos

S'ofereixen tallers de rakú, cistelleria, dibuix amb model, ceràmica, transfer, decoupage i pintura directa, manualitats, fotografia i photoshop Les inscripcions es poden dur a terme en els pròxims dies

Escola d'Art - Tallers 01.2015
Escola d'Art - Tallers 01.2015
27/01/2015 14:15

L'Escola Municipal d'Art de la Seu d'Urgell ofereix un total de set cursos i tallers de diferents modalitats artístiques que s'iniciaran aquest pròxim mes de febrer. Les propostes van des de la ceràmica tradicional a la ceràmica rakú, la cistelleria, el dibuix, les manualitats fins a la fotografia i el photoshop, el transfer, decoupage i la pintura directa.

Els cursos i tallers són els següents:

Ceràmica RAKÚ: Tècnica tradicional oriental d'elaboració de ceràmica utilitària. Les classes tindran lloc els divendres 6, 13, 20 i 27 de febrer, de les 15.30 a les 17 hores o de les 17 a les 18.30 hores, a càrrec de Miquel Rosell. El preu del taller és de 20 euros.

Taller de cistelleria: Noves i imaginatives aplicacions de la tècnica tradicional de cistelleria. Les classes aniran a a càrrec de Jeremy Gaillard, i tindran lloc durant els dimecres dels mesos de febrer, març i abril amb un total de 12 sessions de 3 hores. L'horari serà de les 16 a les 19 hores. El preu de tot el curs és de 115 euros.

Dibuix amb model: Les classes aniran a càrrec d'Albert Viladés, i seran els dijous de 15 a 17 hores o els divendres de 17 a 19 hores. En aquest curs hi haurà un model natural durant les dues sessions setmanals. El preu és de 75 euros al mes. Consta de 36 hores.

Taller de ceràmica: Amb una part teòrica (tupis de fang i procedència) i una altra de pràctica (tècniques de modelatge i decoració). El taller anirà a càrrec de Virginia Alvárez. El taller consta d'un total de 30 hores i tindrà lloc els dimarts i dijous de les 15.30 a les 17 hores o bé de les 19 a les 20.30 hores.

Transfer, decoupage i pintura directa: coneixement de diferents tècniques per decorar objectes de cartró, fusta o vidre, diferents tècniques d'estampació, pintura directa acrílica i esmàltica, envernissat i esmat. Les classes aniran a càrrec de Miriam Martínez. Els dimecres de 15 a 16.30 hores o de les 16.30 a les 18 hores. El preu del taller és de 90 euros. Consta de 18 hores.

Manualitats: Amb material reciclat, restauració, ceràmica artística i decoració. Les classes aniran a càrrec de Lourdes Garcia els dilluns i dimecres de les 15.30 a les 17 hores o de les 19 a les 20.30 hores. Curs de 30 hores i costa 150 euros.

Fotografia digital + Photoshop: Tindrà lloc els dimarts i els dijous de 19 a 20.30 hores, a càrrec d'Adrià Ventura. El curs tindrà una durada de 30 hores i té un preu de 150 euros.

Per a més informació sobre tots aquests cursos i tallers i inscripcions, a l'Escola Municipal d'Art, situada al centre cultural Les Monges de la Seu d'Urgell, o trucant al telèfon 687 72 58 18 o enviant un correu electrònic a escoladarts@aj-laseu.cat

Mostrar formulari de contacte