Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / L'estació de La Molina ja obrirà aquest cap de setmana

L'estació de La Molina ja obrirà aquest cap de setmana

Paral.lelament, el complex ceretà prepara la prova de Copa del Món

19/11/2008 17:47

La Molina avançarà l'inici de temporada a aquest dissabte dia 22, gràcies a les nevades del mes de novembre i a l’eficiència de la xarxa de producció de neu. Els equips estan treballant per poder obrir el màxim nombre de pistes i instal•lacions possibles i d’oferir la millor qualitat de neu.

L'estació tornarà a tancar dilluns per ultimar la posada a punt i farà l'obertura definitiva a partir del dia 29. De moment s'obrirà la Pista Llarga, Fontcanaleta, Comella, Torrent Negre, Solell, Carena, Pleta, Ponent, Dues estacions, Set Fonts, Estadi, Mainaderes, Telemark i Plans. Els remuntadors oberts seran els de Pista Llarga, Cap de Comella, Torrent Negre, Telecabina i 7 Fonts.

La Molina tindrà oberta la connexió Alp 2500, amb tornada a l’estació a través del Telecabina, per tal que els esquiadors i snowboarders puguin gaudir del major domini esquiable del Pirineu català. Els gruixos de neu que acumula l’estació són d'entre 20 i 50 cm neu pols.

Paral.lelament, l'estació ceretana està preparant la celebració d'una prova de la Copa del Món femenina d'esquí alpí, els dies 13 i 14 de desembre. Les nevades i el fred estan permetent una òptima posada a punt de les pistes de la Comella i l'Estadi, on es farà la competició.

Mostrar formulari de contacte