'Let's get lost', nou film del cicle del CineClub La Seu sobre música
El documental narra la turbulenta vida del llegendari jazzman Chet Baker Es projecta avui dijous a les 10 de la nit a Cinemes Guiu
Dins del cicle sobre cinema i música, el CineClub La Seu presenta avui dijous, a les 10 de la nit a Cinemes Guiu, 'Let's get lost', un documental de Bruce Weber sobre la turbulenta vida del jazzman Chet Baker.
En un impecable blanc i negre, el film comença retratant un Baker trencat i, en format flashback, cerca la seva glòria pretèrita. Entrevistes abundants i material d'arxiu selecte arrodoneixen un film tan magistral com el trompetista que el protagonitza.
Chet Baker, nascut a Oklahoma el 1929, tenia dues cares: la bonica i la lletja. Amb una bellesa destinada a l'autodestrucció, Baker va passar de rei del cool jazz de la Costa Oest al no-res. El seu descens als inferns fou espantosament pronunciat. Als anys 50 era a dalt de tot: físic impecable, talent màxim amb la trompeta, sessions amb Charlie Parker i Gerry Mulligan...Però en tres dècades es va convertir en un ionqui que feia vida al carrer. Després de ser recuperat per a la música als anys 80, finalment va morir a Amsterdam el 1988.
Bruce Weber és un fotògraf i ocasional director de cinema, nascut a Pennsilvània el 1946 i encaminat cap al món de la moda. Un gran salt qualitatiu en les seves fotografies és pot observar al principi dels 90, quan va realitzar campanyes publicitaris per la marca Calvin Klein, amb fotografies que van donar la volta al món. Com a director també és conegut per haver realitzat videoclips pel grup Pet Shop Boys.
