Eines personals

Sou a: Inici / Notícies / 'L'excusa', finalista al XV Concurs de cinema amateur Ciutat de Cornellà

'L'excusa', finalista al XV Concurs de cinema amateur Ciutat de Cornellà

Nou reconeixement a la producció pròpia de CEP Cultura i Entorn per a Picurt El documental d'Albert Galindo i Albert Cristòfol exposa la part més humana de les colles que es dediquen a la caça del senglar a l'Alt Urgell

Picurt 2013 - 'L'excusa'
Picurt 2013 - 'L'excusa'
04/11/2013 18:44

L’excusa, un documental d'Albert Galindo i Albert Cristòfol sobre el món de la caça, ha estat un dels films finalistes al XV Concurs de cinema amateur Ciutat de Cornellà, celebrat el passat 26 d'octubre.

El reconeixement és una nova prova que la producció pròpia de l’Associació CEP Cultura i Entorn del Pirineu per a Picurt, produïda per Qucut. Audiovisual i Comunicació, ha estat novament reconeguda en el món cinematogràfic.

L’excusa exposa la part més humana de les colles que es dediquen a la caça del senglar a l’Alt Urgell, activitat sovint poc entesa per la població. Com en d’altres produccions, Galindo i Cristòfol van conviure amb els protagonistes les 24 hores del dia per fer algunes de les gravacions. El rodatge es va fer al llarg de deu jornades.

Mostrar formulari de contacte